måndag, november 27, 2006

Lycka är inte till för att förstöras

Vilken dag det har varit idag! Allting började med föreläsning uppe på Mediahuset i biosalongen.. Tok skönt. Sen vart det lite plugg hos A, det gick väl sådär.. Det går nog bättre på onsdag.

Rusning till bilen och snabbt iväg till Rusta och Hemköp. Snabbt hem och sen ringde S och sa att hon och hennes pojkvän var på väg med sin bil.

Bort till förra hemmet och hämta alla mina saker och tillbaka hit, flytten tog 1½ timme. Grymt skönt att ha fått det gjort! Nu är det bara små saker kvar att hämta sen bor jag fullt ut hos E istället. I lööööööööve!!

Annars i allmänhet mår jag så sjukt jävla stört bra.. Helt sanslöst att man äntligen kan må bra igen! Jag kan inte beskriva glädjen...

Nu ska jag äta klart och sen kolla lite på tv och käka lite chips. Imorgon blir det massa pluggande inför onsdagen och på torsdag är det seminarium som gäller. Mys.

Inga kommentarer: