söndag, december 03, 2006

En hel onsdag

Oj oj oj

Idag har jag varit ambitiös... Har varit uppe sen ca 7.30 och stack till skolan så jag var där vid 9.00.. Började dagen i skolan med att äta två mackor, woho.. Sen började vi att plugga...

Vi satte upp ett mål till klockan 11 och det var att vi skulle vara klara med första uppgiften till dess och det var vi. Sen vart det lunch, jag hade suttit och tjatat sen ca 10 om att jag skulle få äta... Jag var ju fan vrålhungrig.
Efter lunchen som varade i ungefär 10 minuter så tog vi oss an uppgift nummer 2 och allting flöt på och vi vart klara vid 13 snåret.

Nu sitter jag här, fortfarande kvar i skolan, och väntar på att min "sambo" ska bli klar med sitt pluggande för sen bär det av ner på stan till systemet och sen till Hemköp för att handla mat tills ikväll. Tjejerna kommer ju över och ska käka mat hos oss. Sen ska vi bort till J, som fyller år och äta tårta och festa till det lite hemma hos henne.
På kvällen blir det Phone Me och sen bums i säng. Seminariet börjar trots allt redan 9.30 imorgonbitti...

Inga kommentarer: