onsdag, december 20, 2006

Dag 3

Uscha, nu har jag äntligen kommit ikapp någorlunda med uppdaterandet från skåneland!
Idag har jag jobbat häcken av mig och jag är så totalt hjälplöst trött! Kan du inte bara vara här och ta hand om mig?
Pappsen kom och hämtade mig efter jobb idag, snällt! Vi kom hem, fixade käk och nu sitter jag här som en amatörbloggare med tummen mitt i handen.
Jag måste packa in lite julklappar senare, men jag vet inte om jag orkar göra det idag. Jag får se, kanske blir att jag gör de imorgon istället när jag ändå är ledig från jobbet.
Jag har anmält mig till den nya kursen närsta år, reklamproduktion. Det låter jävligt najs, sen om det är det är en helt annan sak. Vi ska iallafall göra sånt som jag tycker är roligt att syssla med.
______

Ibland vill jag bara kunna stänga av och stänga ute folk. Jag ska ha det som ett nyårslöfte. Jag har lovat mig själv att ha tre stycken. Vi får se hur det blir med det... Haha
______

Hörrö herrn, jag saknar dig som en tok

Inga kommentarer: