måndag, december 25, 2006

Dag 4,5,6 och 7

De senaste dagarna har varit helt fullständigt röriga.
Jag har jobbat och slitit på dag 4 och 5 här i Skåne och dag 6 vart julafton.
Julafton ja... Mycket folk här hemma hos pappsen, riktigt mysigt. Men det fattades ändå något kändes det som. Var det julkänslan eller var det något annat? Jag tror mer på det sistnämnda.
Idag är det dag 7 i Skåne och jag rapporterar från ett varmt Skåne, cirka massa plusgrader och sol. Kanske rent av så att man ska lägga sig nere på playan och bränna lite hud?
Vi har idag redan spelat spel. Samma som i natt. ("Ärligt talat") Riktigt intressant spel.
________

Jag saknar min pojk. Det känns i kroppen att vi är långt ifrån varandra.. Jag önskar att det var den 5/1 imorgon. Men samtidigt vill jag vara med pappsen så mycket som möjligt. Mina möjligheter att åka ner hit till Skåne den närmsta tiden är inte ljus. Snarare svart som kol.
Men det hindrar mig inte från att sakna S. Du betyder så otroligt mycket för mig. Tack för att du finns i mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet är hårt...synd att alla saker inte är det gäller, haha!