torsdag, december 07, 2006

Ombokning + annat fjiddivomp

Idag har jag avbokat min "just nu" biljett till Skåne den 22/12 och bokat en ny "just nu" biljett till den 18/12.
Hela kalaset gick på 636kr! Ofattbart att det ska vara så jävla dyrt. Den första biljetten jag hade kostade bara 360kr... Fast jag får tillbaka de pengarna, men vad spelar det för roll när jag måste betala ytterligare 300kr för att få komma hem tidigare till pappsen..? Det är såååååååå drygt!

Idag blir det lite städning här hemma, E är i sthlm och ränner runt. Senare idag, om nån timme, ska jag orka ta mig till Hemköp för att inhandla lite väsentliga saker. Vet inte om jag kommer att lyckas med det, men vad ska man göra?

Nu är det bara nästa vecka kvar i skolan.. Skönt. Det ska verkligen bli härligt att komma ner till Skåne igen. Men jag kommer att sakna alla häruppe ändå. De gör livet lättare på något sätt.

E och jag har inhandlat ett nytt köksbord, det kostade 600kr inkl. fyra stolar. Färgen är ballast i världen. Orange. Det är sjukt tufft.. Vi är stolta ägare till det helt enkelt.

Inga kommentarer: