söndag, december 31, 2006

Året som gått

2006.
Vad ska man säga egentligen?
Ska jag berätta vad som har hänt?
Ska jag ens orka göra det?
_________________________

Det har varit ett sjukt jobbigt år, eller iallafall det första halvåret. Sen tog jag studenten och jobbade hela sommaren. Studenten, den dagen vill jag göra om igen. Det var så otroligt roligt! Fint väder hade vi också!!! Som sagt var, jag jobbade och slet hela sommaren. Jag sökte till högskolor osv. Kom in i Falun och flyttade dit. Pappsen och jag fick kontakt igen.
Jag träffade massa nya vänner som visade sig vara bättre vänner än de jag hade på gymnasiet som bara var ens vänner på ytan, förutom vissa då. Ni vet vilka ni är.
Jag träffade Simon. Det bästa som hänt mig hittills i år känns det som. Han ger mig nytt liv på något skumt sätt.
Julen firades hos pappsen och nyår (idag) kommer att göras likaså. Underbart!
Vem vet, nästa år kanske blir ännu bättre?

Inga kommentarer: