måndag, januari 01, 2007

Dag 14

Nu har jag tillbringat 14 dagar i Skåne. Shit, hela 14 stycken!! Det är massa mycket..
Idag, eller ja inatt, så har det stormat utav helvete ute. Läskigt, men ändå mysigt.

Det var nyår igår. År 2006 tog slut och 2007 började. Ballt. Jag blir 20 detta året. Gammal.

Jag snackade lite med sambon förut och med norrlänningen.. Norrlänningen är ständigt förvirrad och galen. Kan det bero på att hon är från norrland? Sambon berättade sina nyårslöften. Uppmuntrande, hennes är att hon ska börja träna och äta onyttigt endast en gång i veckan. Stackars, hon har inte insett hur svårt det kommer att bli eftersom hon bor med mig. Dessutom har hon nog fått för sig att jag också ska göra det eftersom hon gör det. No way, jag gör det när jag vill.

Simon, jag kommer alltid finnas här för dig! Du är ju en sötgurka.

Inga kommentarer: