fredag, januari 12, 2007

Freeeeeedag!

Wooohooo, äntligen fredag !!! Äntligen avkoppling, jag har gått på högvarv i en jäkla massa dagar nu känns det som.. Men nu äntligen så ska jag koppla av.

Dagen idag har redan börjat med att jag och sambon promenerade ner till stan för att gå på systemet.. Sen snabbt ner till hemköp och köpa lite som vi kan blanda med imorgon. Jag pallrade mig hem och då visade det sig att tapetseraren var klar med mitt rum!! Wieee, det blev riktigt fint, jag gillar tapeten asmycket.
Nu återstår det bara att matcha med lite saker osv, men det kommer att bli kanon. Det bruna som jag har på rummet kommer inte att bli fel alls faktiskt. Jag var lite rädd för det, men det ser bra ut. Jag tänkte även satsa på svart eller vitt kanske och lite inslag av grönt och guld.. Guldet kör jag på mina tavelramar som ska införskaffas senare när jag har råd och känner för att göra det.

Nu ska jag sätta in mina saker på rummet så det ser bra ut imorgon när folket kommer hit. För folk kommer det att komma. Det ska bli skönt att koppla av med dem iaf.

Simon, som vanligt skriver jag om dig men vad ska jag göra? Det är dig jag saknar varenda eviga dag, det är dig jag ligger och tänker på när jag ska sova och det är dig som jag har i mina tankar när jag vaknar på morgonen. Jag är glad att du är min.

Inga kommentarer: