torsdag, januari 11, 2007

Värsta mardrömmen!

Igår satt jag och verkligen stresspluggade.. Till vilken nytta om jag får fråga?
Idag när vi kom till skolan, min sambo och jag, så visade det sig att vi först och främst inte hade behövt att stressplugga plus att vi inte ens hade behövt att bära med oss tre böcker plus ett lexikon till skolan... Workshopen var riktigt jäkla rolig! Vi fick till en början se ett reportage om kungahuset och sen skulle vi ta ställning, eller vi fick tilldelat varsitt ställningstagande i grupperna som vi var indelade i. Jag skulle vara emot kungahuset och avskaffa det.
Genom det som vi hade lärt oss (öhm.. förstår inte detta riktigt. Vanligt vett i skallen kan fixa det här utan kurslitteraturen. Aja) skulle vi göra våra olika definitioner. Vi fick reseracha och sedan skriva ner lite stödord osv, eftersom vi skulle ha en debatt fem timmar senare.
Riktigt roligt var det!
Värsta mardrömmen var att jag hade stresspluggat för er som inte förstod.

Simon, jag saknar dig jätte mycket!

Inga kommentarer: