tisdag, januari 09, 2007

Mysdag i Falun?

Fuck folket.
Hur i helvete kan man vara så jävla falsk och irriterande som du är?! Jag fattar inte.
I vilket fall som helst så är jag ändå hyfsat glad så länge inte du är i närheten.

Första föreläsningen detta året idag. Jag vet inte, det var inte särskilt roligt faktiskt. Men seminarieuppgiften tills imorgon är ändå rätt rolig. Detsamma gäller examinationsuppgiften.
Men jag är orolig för Workshopen på torsdag.. Ikväll blir det att läsa litteraturen, massa litteratur. Suck, varför gör man inte sånt i tid?! Jag har faktiskt haft hela julen på mig att göra det. Men nej, ändå så gör jag det inte.

Och idag är inte alls någon jävla mysdag i Falun. Det är äckligt väder ute, jag känner mig äcklig för att jag har menshelvetet och sen till råga på allt så är det sjukt jävla ensamt hemma. Okej, jag har min sambo. Hon är världens bästa sambo. Men jag vill ha dig hos mig alltid.. Abstinens.

1 kommentar:

Agogo sa...

Det känns som en naturlag att man inte kan plugga förrän det är försent. Hoppas du klarar dig!

Om du ska nära din abstinens än mer, så ladda ner Jason Falkners "Before My Heart Attacks".