onsdag, januari 10, 2007

Panik, stress, botemedel?

Ahhhhhh. Imorgon är det Workshop! Jag dör snart. Fattar ni hur mycket litteratur vi har att läsa?!!!
Och vad i helvete är Workshop för något?!!! Snälllaaaaaaaaa. Jag vill veta idag! Fast vi får som tur är ha med oss litteraturen och anteckningarna och gud vet vad imorgon.. Skönt som fan.

Annars idag har jag inte gjort sådär fasligt mycket, jag har diskat bort ALL disk. Wohooo. Ehm, nu ikväll istället för att plugga den senaste halvtimmen så har jag städat genom hela toaletten. Det är fint där nu. Hahaha..
Ehm, jag har också tömt hela mitt rum, för de ska tapetsera om nu imorgon och på fredag om de inte hinner klart imorgon vilket de antagligen inte gör... Så nu står alla mina saker ute i vardagsrummet igen. Mys eller inte.
Tapeten är iallafall fin.

På lördag är det party här hemma hos min sambo och mig. Det ska bli rätt kul, synd bara att Simon inte är här, det hade varit kul.

Nästa vecka är det enbart examinationen som ska in på torsdagen har jag för mig.. Annars är det verkligen inte mycket som händer då. Sen är man ledig tills Reklamproduktionen börjar! Weeii.. Det är typ 5 dagar. Myyysigt!!!

Inga kommentarer: