måndag, februari 12, 2007

Gamla minnen

Snackade nyss med min bundis från skåne. Shit, jag saknar henne massa!! Vi hade sjukt mycket att prata om, ofta blir det att vi bara pratar gamla minnen. Men det är också jätte kul. Snacket brukar gå runt hur vi rockade runt på högstadiet och var allmänt coola. Alla lärare som avgudade oss, fast att vi hatade dem.. Det var fan tider.

Vi kom båda överens om att vi vill gå om högstadiet.
Det hände ju en jäkla massa då. Jag "fick" två människor avstängda, jag slog en boll i huvudet på idrottsläraren, jag kasade genom halva korridoren efter att ha fått en dörr i häcken, vi kom alltid försent och ingen lärare brydde sig, vi rockade in på simhallen (som låg sidan om matsalen) på kvällen för att sola och ragga killar, vi fuskade på orienteringar, jag 'tvingades' att praoa i en kinarestaturang av bundisen osv osv osv.. Listan kan göras hur lång som helst!
ojojoj vad jag skulle vilja berätta massa saker som hände på högstadiet. Hahaha

Inga kommentarer: