måndag, februari 12, 2007

Ohh, mat !

Fast jag är inte sådär värst jätte hungrig... Och idag blir det kycklingfilé, ris och någon form av sås, med grönsaker till förstås.

Idag har jag städat mitt rum, resten av lägenheten får bli en annan gång. Inte längesen den städades heller iofs. Det blev iallafall jätte fint härinne! Rent och fräscht på golvet och dammfritt!

Annars idag har jag pluggat jätte mycket. Rosa boken är utläst och understrucken, så nu har jag bara 4 kapitel kvar i den orangea. Sen är jag klar. Känns skönt det också att ha läst ut och gjort vad man ska med dem innan hemtentan ska vara inlämnad. Visserligen har vi inte fått uppgiften än, men det spelar ingen roll. Hehe.

Imorgon är det föreläsning redan klockan 9 !! Tidigt. Men det ska ändå bli kul. Examinerande seminarium på torsdag, vad vi ska göra får vi veta imorgon... Det är iallafall individuellt.
Längtar faktiskt redan tills nästa delkurs, hoppas bara det inte är så mycket gruppuppgifter då. Vi har haft riktigt mycket av det den senaste tiden.

Nu = laga mat !

Inga kommentarer: