söndag, februari 25, 2007

Vilka dagar det har varit

Allting började med fredagen (ey, jag har druckit nu när jag skriver detta), jag drog iväg till Borlänge med en polare och gick runt där lite. Sen drog jag vidare ner till Stockholm för att träffa en snubbe. Min blogg är ingen plats för att nämna vad jag gjorde där, mer än att det var soft och najs att vara där.
Kom hem tidigare idag. Eller ja, vid 17.. Snabbt in i duschen, käka pan pizza, sminka mig och ner på stan till klasspolaren S..
Vi drog sen vidare efter ett antal cider och ja. Toaletten var besökt två ggr. S fick en toarulle. Sen stack vi till Etage, är det inte 20års gräns där? Kändes som att man satt/dansa med 16 åringar. Suck.
Aja, iallafall, vidare till Donken. Mums. En Big mac och en cheeseburgare. I like. Sen kom M också. Roligt.

_

Jag har så himla mycket tankar i huvudet som maler och maler. Jag vet knappt var jag ska bli av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va, varför blev jag "en polare" :(