lördag, maj 19, 2007

En konstig dag

Okej, så här är det va.
Dagen började helskumt. Jag var astrött igår/inatt. Somnade iofs inte förräns vid 2 inatt.
Jag vaknade klockan 7.45 tror jag. Kan till och med ha varit tidigare. Helskumt !
Somnade om vid 9 och vaknade vid 11-12 tiden av att jag var hungrig.
Steg upp ur sängen, gick och kollade lite här hemma. Kände mig yr, så jag gick och la mig i soffan. Mys.

Helt plötsligt fick jag ryck. Började att städa i köket. Alltså, verkligen städa. Jag har skrubbat av hela kylen (det behövdes pga att det var sås i ett helt fack, behöver jag säga mer än att det är helskumt då jag inte lägger sås i kylen och absolut inte i ett fack?!), skrubbat av fläkten, kryddhyllan, hyllorna närmst taket med mera. Tokfint här hemma nu. Fast det brukar det vara, iallafall den senaste tiden. Helt enkelt duktig.
Sen har jag skrivit inköpslista på saker som jag måste köpa hem i matväg. Kanonbra !

Jag får besök den 1-3/6, massa roligt. E kommer dessutom och hämtar sina saker den helgen, hoppas det inte blir för rörigt då. Men men, jag klarar mig och det gör polarn också. Så det är lugnt.

Till helgen ska jag baka, sååå längesen jag gjorde det. Men kul som fan! Haha, får se om jag lyckas också.. Men det brukar det inte vara några problem med. Haha.

Annars har det inte hänt så mycket, har gjort klart loggan till reklambyrån, fixat fram olika färgscheman, hittat lite bilder med mera. Känns som att jag kommit en bit. Fick en update från de andra i gruppen också och de ligger inte på latsidan de heller. Skit bra !!

Nu ska jag gå ut i köket och kolla om min köttfärs är tinad så jag kan börja göra köttbullar. Hahaha. Vi får helt enkelt se om jag lyckas med det.

Inga kommentarer: