onsdag, maj 30, 2007

Falukalaset och plugg

Jag tror det var häromdagen som jag bloggade sist.
Jag har jätte mycket att skriva om egentligen. Men jag tror nog att jag väntar till helgen.
I helgen är det förresten Falukalaset häruppe. Rix fm ska tydligen komma hit. Eller jag vet inte, jag har bara hört rykten om det. Kul iaf, för jag missar alltid när dem är i Helsingborg.

Idag har jag pluggat i princip hela kvällen, städat lite på dagen och hostat en hel del. På fredag har vi satt upp som mål att vara klara med reklamprojektet, hoppas vi är det också. Det ska i vilket fall som helst vara kul att redovisa på tisdag och att få se va de andra har gjort för någonting. Me like that.
På tisdag är det förresten även fest. Wooiiee va skoj !

Nu ska jag lägga mig på soffan en liten stund och sen ska jag leta upp lite ny musik och lägga in på mobilen.

Inga kommentarer: