måndag, maj 28, 2007

Helgen som varit

Det har verkligen varit en toppenhelg..
Fredagen var visserligen lite seg kändes det som, men so ?! Det skulle ju bli party på lördagen så what the fuck liksom.
Lördagen började med att M och jag umgick med S kompis V. Oj, nu inser jag hur rörigt detta kommer att bli. Det kändes dock som en blind date på H&M när jag träffade V, hade ju aldrig träffat människan förut.
M och jag umgicks med henne i några timmar och det var riktigt roligt. Jag förstår varför S är kompis med V. För V är snäll.
Sen drog vi hem var för sig. Jag stack hem och tyckte synd om mig själv eftersom jag hade en hemsk mensvärk. Försökte slippa att festa på kvällen, men jag är för lättövertalad. Så jag drog på mig min nya tröja, mitt smink och tog spriten under armen och drog hem till S.
Alla var där ju när jag kom. L var också där, skoj.
Festade loss lite, drog vidare till Harrys. Hade sjukt roligt på vägen dit. Skakade rumpa på dansgolvet. Träffade J som jag aldrig sett alkoholpåverkad. Ballt. J är förövrigt sthlmare och shakade loss på båda dansgolven han också.
Utanför Harrys tappade jag mobilen i marken, den såg konstig ut och ena knappen satt fast. Jag fick gå hem själv (hahaha, vad slampigt det lät..) och terroriserade F hela vägen hem. Det tog 1½ timme att gå. Normalt tar det 20 min.

På söndagen var det allmän bakisdag. Men så hemskt mycket bakis var inte jag. Bara lite. Käkade på Tzatziki här i stan med S, M, B och V. Sjukt god mat. Me want den maten varje dag.
Efter det drog vi hem till S och pluggade till reklamkampanjen. Nu känns det som att vi kommer framåt och det känns bra. Härligt.

För fjärde gången denna veckan glömde jag att köpa en diskborste. Haha. Fast jag har knappt någon disk.. Än..

Inga kommentarer: