lördag, juni 09, 2007

Lördagen som alla minns

Det blev lite öhm. sent inatt ? .. undra varför :p
Gick upp halv sju för att börja packa klart det som återstod och gå ut med soppåsar med mera.. Jag gillar inte att flytta, det blir så himla mycket sopor !
Igår rensade jag ut min garderob, jag rensade hälften. Trodde jag. Det känns som om att jag har minst lika mycket kvar. Typiskt.

Det jobbigaste just nu är att jag måste flytta hem igen. Jag har inget emot att bo hemma, men har man väl flyttat hemifrån en gång så vill man inte flytta tillbaka igen.

Pappsen med flera har kört bil nu i 4 timmar. Stackars dem !! Nu måste jag fortsätta här så jag blir klar.

Saknar alla redan, jag tänker inte göra en lista med namn då det finns ett namn jag inte vill säga.. Fast personen i fråga vet redan. Äsch, får se hur det blir.

Ciao

Inga kommentarer: