tisdag, december 26, 2006

Dag 8

Vilken lång dag det har varit idag. Eller rättare sagt, det är en lång dag.
Jag har mått så sjukt dåligt, eller sjukt och sjukt. Jag har haft ont i magen och tandvärk och just nu är jag så jäkla seg att jag skulle kunna gå och lägga mig. Men.. The big "but".. Vi har gäster här hos pappsen, men jag orkar inte sitta där nere och höra när alla pratar. Alla är hur trevliga som helst, men jag orkar inte. Jag är för trött.
___

Jag saknar dig så otroligt mycket att dagarna börjar att gå alldeles för sakta just nu.
___

Imorgon är det jobb som gäller.. Uscha, jag vill hellre gå och shoppa eller nånting.. Men äh, jag tjänar iallafall pengar. Tack och lov, annars hade jag inte gjort det ;)

2 kommentarer:

Agogo sa...

Såg att du ändrat din "about me". Hm...låt mig göra en kvalificerad gissning. Jag har inga dokumenterade kvalifikationer som siare, men jag tror att du kommer att bli copywriter. Det syns på något sätt i glaskulan. Gott nytt år!

Frida sa...

agogo : hehehe. Ett inlägg kommer att komma som handlar lite om din kommentar senare ;) Gott nytt år!