fredag, december 29, 2006

Dag 9, 10 och 11

Uscha, det blir många "sammanfattningar" nu i dessa dagarna känns det som. De senaste tre dagarna har rullat på som vanligt. Jobbat som en tok nu i dagarna och äntligen är allt jobb över, så nu är jag "ledig" fram tills jag åker hem igen.

Jag måste ju få säga de att folk är som galna när de handlar. Allt för att det snart är nyår. Fucking jävla nyår. Suck.

Jag var inne på Jysk idag och handlade handdukar och ett påslakanset för mina julpengar som jag hade fått från min moster i julklapp (mer om mina julklappar senare), det blev i vilket fall som helst en rosa stor handduk och en likadan till fast blå. Plus två små handdukar i samma färg. Påslakansetet var fint, med lite olika färger på. Haha

Inom den närmsta tiden kommer det att komma upp en ny lista. År 2006 bästa låtar. Det kommer att ta lite tid att göra den, men den kommer att komma upp.

Imorgon är det bio som gäller på kvällen, Göta Kanal 2. Såg den första filmen häromdan, skit rolig. Såå jag hoppas denna är minst lika bra!

Simon, du är finast i världen. Efter mig då. Men jag tycker om dig jätte jätte mycket. Jag kommer snart tillbaka till Norrland!!

Inga kommentarer: